Nemška vlada bo najbrž uvedla spodbude za zgodnje sprejetje novega emisijskega standarda Euro 6, kot je že naredila pri uveljavljanju nekaterih prejšnjih standardov Euro, je za roadtransport.com dejal Andreas Renschler, prvi mož družbe Daimler Trucks.
Renschler verjame, da bo Nemčija to naredila prek cestnine, ki jo morajo za uporabo nemških avtocest plačati vsa težka tovorna vozila. In sicer, da bo ta cestnina za voznike Euro 6 tovornjakov nižja. Renschler meni, da bi lahko Nemčija takšno spodbudo uvedla prihodnje leto. Če se bo to zgodilo, bo imel Mercedes-Benz pripravljenih več serij Euro 6 tovornjakov, da jih bo prodal tovornjakarjem, ki bodo želeli prihraniti, dodaja.
Brez spodbud povpraševanja po Euro 6 tovornjakih pred 31. decembrom 2013, ko bodo postali obvezni, skoraj ne bo, so prepričani mnogi. Ti tovornjaki naj bi namreč bili dražji, bolj kompleksni, težji in naj bi porabili več goriva kot primerljivi tovornjaki Euro 5. Renschler pa pravi, da bo poraba goriva Euro 6 tovornjakov znamke Mercedes-Benz podobna porabi pri tovornjakih Euro 5.