Carlos Tavares, Nissanov izvršni podpredsednik, je včeraj na konferenci za čistejše okolje (Fortune's Brainstorm Green conference) povedal, da bi jim prispevek državnih subvencij pripomogel k proizvodnji pol milijona električnih vozil letno, ter posledično k znižanju cen omenjenih vozil za kupce, poroča CNNmoney.com.
Znano je, da se trenutni trg vozil na električni pogon sooča z izjemno visokimi proizvodnimi stroški, temu primerno se gibljejo tudi cene tovrstnih vozil na trgu. Proizvajalci vozil se zato bolj kot za proizvodnjo vozil na električni pogon odločajo za proizvodnjo klasičnih vozil, saj je tovrstna bolj dobičkonosna.
Čistejše okolje ob boku z lobiranjem
Zagovorniki opravičujejo subvencije, s pozitivnimi vplivi na okolje, ki bi jih proizvodnja čistejših vozil doprinesla, kritiki pa tovrstne subvencije povezujejo z lobiranjem, torej z vplivanjem na državne odločitve, v želji po povišanju lastnega kapitala, ter dobičkov (rent seeking).
Še vedno se v industriji električnih vozil pojavljajo problemi, stroka razmišlja o rešitvah
Poleg predrage proizvodnje, ter posledično visoke prodajne cene vozil, se proizvajalci soočajo tudi z ostalimi problemi vozil na električni pogon, kot so prenizek doseg s posameznim polnjenjem, pomanjkanjem polnilnic, ter zaenkrat še nestandardizirano polnilno vtičnico.
Za delno rešitev problemov bi lahko poskrbela uvedba večjega števila polnilnic po državi, za katere bi bili uporabniki primorani plačati zgolj neko pavšalno vrednost, kot je povedal Arun Banskota, predsednik NRG za storitve električnih vozil. Za standardizacijo polnilnih priključkov v izogib številnim različnim le tem, (kateri nas trenutno spremljajo na trgu mobilnih telefonov), pa že potekajo sodelovanja proizvajalcev za standardizacijo.