Okolje & energija

Zaradi podražitve LPP napovedali protest pred MOL

Gibanje 15o danes pred ljubljansko mestno hišo pripravlja protest

Dogodki O & E

FINANCE
Okolje & energija
Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024 3

Nagrade bomo delili na Dnevih energetikov, ki bodo letos 16. in 17. aprila v Portorožu; vabljeni k prijavam!

FINANCE
Okolje & energija
Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023
Okolje & energija
Okoljsko srečanje
Okolje & energijaNataša Koražija Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023

Izbirali smo med 23 prijavljenimi, podelili smo 3 glavne nagrade in 6 priznanj v kategorijah: okolju prijazen izdelek, postopek in okolju prijazno podjetje.

FINANCE
Okolje & energija
To so letošnji kandidati za okoljske nagrade
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar To so letošnji kandidati za okoljske nagrade

V četrtek, 16. novembra, podeljujemo priznanja do okolja najbolj prijaznim podjetjem, izdelkom, storitvam in postopkom

Portal podpirajo

 INEA

HSE
 

Eles

Avtor
avtor
28.11.2011 07:30
Čas branja: 1 min

LPP_trola

Mestni svet Mestne občine Ljubljana (MOL) bo namreč odločal o povišanju cen vozovnic Ljubljanskega potniškega prometa (LPP), čemur pa v gibanju ostro nasprotujejo.

Kot so sporočili iz gibanja, predvidena 50-odstotna podražitev vozovnic ne bo prinesla dovolj prihodka za potrebne investicije v prometno infrastrukturo, kakovost voznega parka in varovanje okolja. Bo pa po njihovem mnenju od uporabe LPP odvrnila precej potnikov, povzročila porast vožnje z avtomobili in posledično onesnaževanje ter dodatno izpraznila center mesta in s tem povezane prihodke.

Če bi MOL povišal subvencije, podražitve ne bi bilo

Kot vsako javno podjetje se LPP delno financira iz subvencij MOL, ki so daleč prenizke, če Ljubljano primerjamo z drugimi mesti, so še zapisali v gibanju. Ob ustreznem povišanju subvencij in vzporednem omejevanju privilegijev avtomobilskega prometa pa po njihovem mnenju ne bi bilo potrebe po dvigovanju cen in javno podjetje bi lahko resnično delovalo v interesu javnosti.

Dodajajo še, da je javni promet že dolgo uradno uvrščen med prioritete, zato od odločevalcev pričakujejo, da bodo stali za svojimi besedami ter jih podprli z ustreznim deležem mestnega proračuna.

Cena prevoza se bo zvišala za 40 centov

Vodstvo LPP je namreč predlagalo zvišanje cen prevoza z avtobusi mestnega prometa. Namesto dosedanjih 80 centov za eno vožnjo z možnostjo prestopanja predvidevajo ceno 1,20 evra. O predlogu bo v ponedeljek odločal ljubljanski mestni svet.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Okolje & energija
(Volitve v Ljubljani, 3.) Logar, Janković, bodo dizli še lahko vozili po Ljubljani?
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar (Volitve v Ljubljani, 3.) Logar, Janković, bodo dizli še lahko vozili po Ljubljani? 2

Objavljamo odgovora kandidatov za ljubljanskega župana na tretje iz serije okoljsko-energetskih vprašanj.

FINANCE
Transport in logistika
Čiščenje mest: predlog komisarke Bulc napoveduje razcvet prometne telematike
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Čiščenje mest: predlog komisarke Bulc napoveduje razcvet prometne telematike 3

Evropska komisarka za promet Violeta Bulc namesto izgona dizlov predlaga poenoten evropski elektronski sistem zaračunavanja dajatev

FINANCE
Manager
Slovenci imajo izjemno močen značaj, a se tega ne zavedajo
Manager
ManagerSmilja Štravs Slovenci imajo izjemno močen značaj, a se tega ne zavedajo

Oblikovalka Ljubica Čehovin - Suna je ena izmed pionirjev oblikovanja turističnih spominkov tako v Ljubljani, kjer živi že četrt stoletja, kot v Beogradu, kjer je bila rojena. Pred leti je zasnovala projekt Zajtrk s Plečnikom, ki je, čeprav ne posebej komercialno uspešen, postal ljubljanska turistična ikona.

FINANCE
Dražbe
Rastoder prodaja Stožice. Kaj pravzaprav želi?
Dražbe
DražbePetra Sovdat Rastoder prodaja Stožice. Kaj pravzaprav želi? 7

Kralj banan Izet Rastoder bi začel gradnjo trgovskega dela Stožic, a, kot pravi, ne najde skupnega jezika z MOL glede skupnih površin

FINANCE
Podražitev vrtcev tudi v Ljubljani? Pri Jankoviću še preračunavajo
Finance
Jurij Šimac Podražitev vrtcev tudi v Ljubljani? Pri Jankoviću še preračunavajo 3

Na MOL bodo preverili stroške plač, pa tudi materiala. Že zdaj pravijo: Celotnih dodatnih stroškov ne bomo več mogli pokriti zgolj iz proračuna MOL

FINANCE
Dražbe
Na dražbo gre tržnica v Šiški. Bo na njej zrasel hotel ali stanovanjska stolpnica?
Dražbe
DražbeAleš Perčič Na dražbo gre tržnica v Šiški. Bo na njej zrasel hotel ali stanovanjska stolpnica?

Na predlog NKBM gredo na dražbo zemljišča, ki tvorijo šišensko tržnico. Prejšnji investitor je snoval gradnjo hotela, trgovin in stanovanj, po občinskih načrtih je možna tudi gradnja stolpnic.

FINANCE
MOL nezakonito podelil koncesijo, izločeni in oškodovani ortodont kljub temu praznih rok
Finance
Andreja Rednak MOL nezakonito podelil koncesijo, izločeni in oškodovani ortodont kljub temu praznih rok 1

Ortodont Saša Savić opozarja na ugotovitve sodišč o nezakoniti praksi Mestne občine Ljubljana Zorana Jankovića pri podeljevanju koncesij

FINANCE
Transport in logistika
(Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost!
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost! 12

V zadnjih desetletjih smo pozabili na javni potniški promet, ponudba se je nenehno slabšala. Ko bomo uvedli učinkovitejše storitve, bo trajalo pet ali šest let, da se bomo spet navadili. Gre za velike premike: spremembo načina življenja, potovalnih navad in tudi selitev družin na območja z urejenim prometom.