Mestni svet Mestne občine Ljubljana (MOL) bo namreč odločal o povišanju cen vozovnic Ljubljanskega potniškega prometa (LPP), čemur pa v gibanju ostro nasprotujejo.
Kot so sporočili iz gibanja, predvidena 50-odstotna podražitev vozovnic ne bo prinesla dovolj prihodka za potrebne investicije v prometno infrastrukturo, kakovost voznega parka in varovanje okolja. Bo pa po njihovem mnenju od uporabe LPP odvrnila precej potnikov, povzročila porast vožnje z avtomobili in posledično onesnaževanje ter dodatno izpraznila center mesta in s tem povezane prihodke.
Če bi MOL povišal subvencije, podražitve ne bi bilo
Kot vsako javno podjetje se LPP delno financira iz subvencij MOL, ki so daleč prenizke, če Ljubljano primerjamo z drugimi mesti, so še zapisali v gibanju. Ob ustreznem povišanju subvencij in vzporednem omejevanju privilegijev avtomobilskega prometa pa po njihovem mnenju ne bi bilo potrebe po dvigovanju cen in javno podjetje bi lahko resnično delovalo v interesu javnosti.
Dodajajo še, da je javni promet že dolgo uradno uvrščen med prioritete, zato od odločevalcev pričakujejo, da bodo stali za svojimi besedami ter jih podprli z ustreznim deležem mestnega proračuna.
Cena prevoza se bo zvišala za 40 centov
Vodstvo LPP je namreč predlagalo zvišanje cen prevoza z avtobusi mestnega prometa. Namesto dosedanjih 80 centov za eno vožnjo z možnostjo prestopanja predvidevajo ceno 1,20 evra. O predlogu bo v ponedeljek odločal ljubljanski mestni svet.