Na štiridnevnem tekmovanju v reševanju poslovnega izziva za študente ekonomske fakultete, ki ga je zastavila velenjska Plastika Skaza, so predstavili zmagovalno idejo Skazagon. Gre za tehnološko dovršen izdelek za dom iz bioplastike, ki rešuje več težav.
»Zmagovalna ekipa je izmed vseh ekip najbolje upoštevala smernice, ki smo jih nakazali v izzivu. Na eni strani so pokazali strukturiran pristop, jasno nakazali problem in rešitev, njihova predstavitev je bila prepričljivo najboljša. Izdelali so res čudovite modele, s čimer so upoštevali naše želje po nagradi za oblikovanje Red dot, v največji meri jim je uspelo zajeti tudi glavno sporočilo blagovne znamke Plastika Skaza - da je mogoče iz plastičnih mas, ki ne izvirajo iz nafte, ampak so naravnega izvora, narediti zelo lepe in predvsem uporabne izdelke,« je po razglasitvi rezultatov povedal David Čeplak, direktor razvoja poslovanja v Plastiki Skaza.
Čeprav izdelek na prvi pogled deluje zelo preprosto, se je izkazalo, da takšnega ali vsaj podobnega še ni na trgu. »V tem je največji čar tovrstnih tekmovanj, kajti mladi razmišljajo povsem drugače kot mi, zunaj okvirov, živijo v svetu IT-tehnologije, ki jo povezujejo z vsakdanjim življenjem. Rezultat so noro dobre ideje, izdelki, ki jih podjetje, kot je Plastika Skaza, še kako potrebuje,« je povedala Laura Rednak, izvršna direktorica Plastike Skaze.
Business Hive je mednarodno študentsko tekmovanje, ki ga v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani organizira neprofitna organizacija Management Group. Gre za platformo za množično financiranje, ki podjetju omogoča, da v najkrajšem času in z najnižjimi stroški pridobi inovativne ideje, po drugi strani pa študentom ponudi enkratno priložnost, da teorijo, o kateri se učijo na fakulteti, preizkusijo v praksi.