»Predlanskim so vsi proizvajalci pogojevali prihod na slovenski trg z obstojem subvencij. Vsaj v prvi fazi so bile subvencije nujen pogoj, da so električni avtomobili sploh prišli na slovenski trg," je nadaljeval Šolinc.
»Doslej je bilo v Sloveniji prodanih nekaj sto električnih avtomobilov, če bi zdaj subvencije ukinili, bi se s tako majhnega trga kakšen proizvajalec verjetno umaknil. Tako kot pri vseh subvencijah pa bo v zreli fazi smiselno subvencijo ukiniti. Kdaj bo to, ne ve nihče,« je še povedal direktor Elektro sklada.
»Polnilna infrastruktura v Sloveniji je, električni avtomobili pa še prihajajo. Postati morajo del enovitega elektroenergetskega sistema,« je dodal direktor Petrolovega Razvoja energetike in okolja Miha Valentinčič. »V Sloveniji so štirje ali pet proizvajalcev električnih vozil na evropski ravni," pa je povedal ljubljanski podžupan Dejan Crnek.
Pogovor o električnih avtomobilih je potekal na okrogli mizi o trajnostni mobilnosti na dogodku Zlati kamen, na katerem so nagradili najuspešnejše slovenske občine. Rdeča nit dogodka in tudi izbora nagrajenih občin je bila namreč trajnostna mobilnost. Na območju zahodne Slovenije sta bili med tremi finalistkami tudi občini Nova Gorica in Brda, kjer bo 14. aprila poslovni dogodek časnika Finance Goriški forum. Dogodek bo od 17.00 do 19.30 v Vili Viplože v Goriških Brdih in bo brezplačen.
Tretja zahodno slovenska finalistka Zlatega kamna je bila občina Tržič. Na državni ravni je zmagala Ljubljana.