Osrednji strateški cilji na ključnih okoljskih področjih Aerodroma do leta 2020 so:
● Vzpostavitev dokumentiranega sistema ravnanja z okoljem (ISO 14001).
● Obvladovanje hrupa na ravni, ki omogoča okoliškemu prebivalstvu izboljšano kakovost življenja.
● Ogljična nevtralnost, med drugim sodelujejo v programski shemi evropskih letališč na poti k ogljični nevtralnosti Airport Carbon Accreditation.
● Stoodstotno ločevanje reciklabilnih materialov iz odpadkov.
● Priklop kanalizacijskega sistema na javno kanalizacijsko omrežje, na čistilno napravo v Domžalah.
● Zmanjšanje in zamenjava okolju škodljivih energentov (kurilno olje, bencinsko in dizelsko gorivo, električna energija iz termoelektrarn) z ekološko sprejemljivejšimi (zemeljski plin, obnovljivi viri energije).
● Povečanje deleža obnovljivih virov energije (hidro-, geotermalna, sončna in vetrna energija, biomasa, bioplin.
V Aerodromu merijo ključne kazalce delovanja, ki lahko pomembno vplivajo na okolje. Vse okoljske vidike, katerih spremljanje je predpisano z zakonodajnimi zahtevami, redno spremljajo preko uradnih monitoringov. Dolžni so izvajati monitoring emisij hrupa v okolje, redne meritve dimnih plinov iz kotlovnic in drugih kurilnih naprav in občasni monitoring odpadnih vod. Dodatno pa merijo tudi okoljske vidike, ki sicer niso zakonsko predpisani, je pa njihovo vrednotenje pomembno zaradi ekonomskih in okoljskih učinkov: porabo vode, energentov, pogonskih goriv in nevarnih materialov.
Tveganje in priložnostmi v odnosih s strateškimi javnostmi merijo z matriko bistvenosti. Ključna področja bistvenosti komuniciranja so določili na podlagi Smernic Global Reporting Initiative in interaktivnega dialoga s skupinami ključnih deležnikov. Letos bodo matriko ponovno proučili in jo po potrebi uskladili s trajnostnimi usmeritvami lastnika, Fraporta.
Eden od kazalcev skrbi za trajnostni odnosi z zaposlenimi je tudi trikratna uvrstitev Aerodroma med najuglednejše delodajalce. Prejeli so tudi osnovni certifikat Družini prijazno podjetje.
Na trajnostni odnosi s potniki, poslovnimi partnerji in obiskovalci med drugim kaže skrb za osebe z omejeno zmožnostjo gibanja. Zanje so namenjene informacijske točke in oznake, ki jih usmerjajo do osebja, ki jim nudi pomoč pri opravljanju vseh formalnosti in vstopu v letalo.
Pri uresničevanju trajnostne politike družbe vključujejo tudi najemnike, poslovne partnerje in pogodbene izvajalce. V vse nove najemne pogodbe so vključili okoljsko klavzulo, s katero najemnika seznanijo s politiko varstva okolja najemodajalca, ki je podrobneje določena s Splošnimi pogoji varstva okolja. Z izvajalcem čiščenja so sklenili takšno pogodbo, ki opredeljuje storitev čiščenja z okolju prijaznimi čistili. Električna energija, ki jo družbi zagotavljajo dobavitelji, izvira iz stoodstotno obnovljivih virov energije. V prihodnje bodo vse elemente svoje trajnostne zaveze sistematično prenašali na odnose z dobavitelji, so še zapisali v trajnostnem poročilu Aerodroma Ljubljana.