V finančni perspektivi 2014 - 2020 bo Slovenija usmerila sredstva predvsem v posodobitve železniške infrastrukture na jedrnem omrežju TEN - T, da do leta 2023 izpolnimo zahtevane standarde glede hitrosti vožnje, osnih obremenitev, dolžine vlakov, elektrifikacije prog in sistema ERTMS, je povedal Potisek. Predvideni so projekti nadgradnje železniške proge Zidani most-Celje, Poljčane-Slovenska Bistrica, postaja in železniško vozlišče Pragersko ter nadgradnja železniške proge Maribor-Šentilj, »ob predvidenih investicijah evropske kohezijske politike se iščejo rešitve za izgradnjo drugega tira Divača-Koper«.
V prometu lahko z ambicioznimi cilji in ukrepi do leta 2020 dosežemo število od 10.000 do 15.000 električnih vozil, je končal Potisek na srečanju v okviru Akademije Zelene Slovenije.
[Več člankov o dogajanju v energetiki v rubriki Elektrika portala Financ Okolje in energija.]