V hotelu Park ocenjujejo, da so zaradi trajnostne usmeritve dosegli vsaj pet odstotkov več prenočitev in prihodkov. Zaradi trajnostne usmeritve je večje povpraševanje po namestitvi v hotelu. Povprašujejo ciljne skupine hotela, kot so zeleno usmerjene turistične agencije in podjetja in tudi trajnostno ozaveščeni posamezniki, v veliki večini iz zahodne Evrope. Večji je tudi obisk domačih in tujih izobraževalnih ustanov, ki želijo videti primer dobre prakse trajnostnega turizma v hotelirstvu.
Trajnostni razvoj zelenega in hkrati urbanega hotela je sredi leta 2015 postal glavno vodilo strategije hotela Park. Goste vabijo k spoštovanju načel "reduce, reuse, recycle", držijo pa se jih tudi sami. Za pridobitev certifikata Travelife so morali izpolniti prek 120 meril in jih vključiti v poslovanje. Podpisali so Globalni etični kodeks v turizmu in se zavezali, da bodo podpirali vrsto splošnih in temeljnih etičnih načel glede trajnosti in odgovornega razvoja turizma.
Med do okolja prijazne aktivnosti v hotelu Park sodijo tudi:
• skrb za manjšo porabo vode s pomočjo novih tehnologij;
• uvedba varčne razsvetljave, poleg senzorjev je 90 odstotkov razsvetljave varčne;
• spodbujanje gostov k uporabi stopnic in k odkrivanju mesta peš ali s kolesom;
• spodbujanje zaposlenih k prihodu v službo s kolesom;
• gostom, ki pridejo z vlakom, ponujajo 15 odstotkov popusta, gostom z električnim avtom pa 18 odstotkov;
• ponujajo domačo hrano, vključili so se v projekt Zelena nabavna veriga, gostom ponujajo prek 80 odstotkov lokalne hrane, ki prihaja do 80 kilometrov daleč;
• organizirajo različne dogodke, vodeno vadbo, podpirajo lokalno dogajanje in kulturo;
• okoljske smernice upoštevajo pri strateškem načrtovanju ter iščejo dobavitelje in partnerje, ki ustrezajo njihovim zahtevam.
Nekateri trajnostni dosežki hotela Park:
• Kljub večji zasedenosti hotela so letos zmanjšali porabo vode za 13 odstotkov, rabe elektrike pa niso povečali.
• Ločujejo vse odpadke.
• Kupili so električno službeno vozilo.
• Popusti so pripomogli, da raste število gostov, ki pridejo v Ljubljano z vlakom.
Letos so aktivnosti povezali z Zeleno prestolnico Evrope, prizadevanja pa širijo na okolico in poslovne partnerje.