Okolje & energija

Slovenske spodbude za električne avte med najvišjimi

Se nam lahko zgodi pri spodbudah za električne avte podobno kot pri obnovljivih virih? Vprašanje, na katerega ni bilo odgovora, so si zastavili na konferenci En.grids.

Dogodki O & E

FINANCE
Okolje & energija
Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024 3

Nagrade bomo delili na Dnevih energetikov, ki bodo letos 16. in 17. aprila v Portorožu; vabljeni k prijavam!

FINANCE
Okolje & energija
Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023
Okolje & energija
Okoljsko srečanje
Okolje & energijaNataša Koražija Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023

Izbirali smo med 23 prijavljenimi, podelili smo 3 glavne nagrade in 6 priznanj v kategorijah: okolju prijazen izdelek, postopek in okolju prijazno podjetje.

FINANCE
Okolje & energija
To so letošnji kandidati za okoljske nagrade
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar To so letošnji kandidati za okoljske nagrade

V četrtek, 16. novembra, podeljujemo priznanja do okolja najbolj prijaznim podjetjem, izdelkom, storitvam in postopkom

Portal podpirajo

 INEA

HSE
 

Eles

15.02.2017 19:15
Čas branja: 1 min
Slovenske spodbude za električne avte med najvišjimi
V Bruslju pripravljajo direktivo o plačevanju cestnin, s katero bodo uveljavili načelo onesnaževalec plača, smo med drugim slišali pri omizju o pametnih omrežjih in elektromobilnosti na konferenci En.grids.

V nadaljevanju:

V prometu nastaja 24 odstotkov toplogrednih plinov v Evropi, 94 odstotkov transporta namreč temelji na fosilnih gorivih, je povedal Blaž Pogračič z Evropske komisije in nadaljeval: »Na pariški...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Avto
Zakaj se podjetjem bolj splača kupiti star dizel kot nov okolju prijazen avto?
Avto
AvtoUroš Božin Zakaj se podjetjem bolj splača kupiti star dizel kot nov okolju prijazen avto? 1

Udeleženci posveta so se strinjali, da je pomemben korak pri spodbujanju električnih vozil sprememba bonitet za uporabo službenih vozil.

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Avto
(Intervju) ''Ne bojte se električnega avta, leta ga ne bodo zdelala''
Avto
AvtoMiloš Milač (Intervju) ''Ne bojte se električnega avta, leta ga ne bodo zdelala'' 36

Intervju - Francesco Giacalone, evropski direktor marketinga električnih vozil pri Nissanu

FINANCE
Transport in logistika
Norvežani hočejo potniška letala na elektriko
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Norvežani hočejo potniška letala na elektriko 10

Do leta 2040 hočejo na Norveškem vse polete, ki so krajši od ure in pol, opraviti z električnimi letali

FINANCE
Okolje & energija
Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj
Okolje & energija
Okolje & energijaSTA Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj

Na 26 hitrih električnih polnilnicah na slovenskem avtocestnem križu so vozniki v dveh letih opravili skupno 18.225 polnjenj. Skoraj vse polnitve so opravili Slovenci, dva odstotka sta bila tujcev. Konec lanskega leta je bilo v Sloveniji registriranih 786 električnih osebnih vozil in 86 lahkih tovornih, kažejo podatki ministrstva za infrastrukturo.

FINANCE
Okolje & energija
Za alternativna goriva bo treba spremeniti tudi učne načrte
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Za alternativna goriva bo treba spremeniti tudi učne načrte

V prihodnjih dneh bo javno objavljen osnutek akcijskega načrta za spodbujanje uporabe alternativnih goriv v prometu. Prve informacije o načrtu so predstavili v petek.

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.