Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Podjetja, od mikro do največjih, ustanove, samostojne podjetnike, društva in tudi fizične osebe vabimo k prijavi na razpis okoljskih nagrad Časnika Finance in Eko sklada.
Če šef ne vozi e-avta, v podjetju ne bo e-mobilnosti Če šef ne vozi e-avta, v podjetju ne bo e-mobilnosti Prejšnji teden smo s skupino strokovnjakov opravili posvet o elektrifikaciji voznega parka slovenskih podjetij. O posvetu bomo podrobno poročali v petkovi posebni prilogi Financ. Za pokušino objavljamo drobec s posveta.
Trg ogljičnih kuponov je zadnje dni med najbolj burnimi na svetu. Kako pa kupone dobijo? Trg ogljičnih kuponov je zadnje dni med najbolj burnimi na svetu. Kako pa kupone dobijo? Na SID banki, ki je po pooblastilu Republike Slovenije uradna dražiteljica emisijskih kuponov, so nam pojasnili delovanje avkcij, na katerih prodajajo dovoljenja za izpuste ogljikovega dioksida.
(foto) Divje odlagališče, kjer je odpadkov vse več (foto) Divje odlagališče, kjer je odpadkov vse več Prihodnja čiščenja odpadkov naj organizirajo planinska, lovska in ribiška zveza, gozdarji in druge organizacije s številčnim članstvom, predlaga predsednik Zveze ekoloških gibanj Slovenije Karel Lipič.
Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu Eden najbogatejših Norvežanov, sicer trgovec s terminskimi pogodbami na elektriko, se je tako močno zašpekuliral, da je zatresel varovalni sistem borze; razglasiti je moral stečaj, ni pa jih malo, ki se sprašujejo, kako lahko en sam človek postane skoraj usoden za kak trg

V Londonu začela veljati dajatev za okolju bolj škodljiva vozila

Čas branja: 1 min
23.10.2017  14:52  Dopolnjeno: 23.10.2017 14:54
V Londonu je danes začela veljati uredba, ki lastnikom starejših vozil nalaga novo dajatev za vožnjo po središču mesta. Njen namen je izboljšati kakovost zraka, zato je usmerjena v okolju bolj škodljiva vozila, medtem ko bodo novejša zaenkrat še lahko vozila brez sprememb, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
avtor
V Londonu začela veljati dajatev za okolju bolj škodljiva vozila
Foto: Shutterstock

Novo dajatev v višini 10 funtov (11 evrov) bodo morali plačevali lastniki vozil z motorji, ki ne izpolnjujejo evropskih standardov. Večinoma gre za avtomobile na bencinski in dizelski pogon, ki so bili registrirani pred letom 2008.

Londonski župan Sadiq Khan je poudaril, da je kot župan odločen sprejeti takojšnje ukrepe, ki bodo pripomogli k izboljšanju londonskega zraka. Prepričan je, da je treba "sramotno razsežnost" krize, ki ogroža javno zdravje, nemudoma nasloviti.

Že zdaj morajo vsa vozila, ki vstopijo v središče Londona, plačevati po 11,50 funta (12,70 evra) dnevno. To dajatev so uvedli leta 2003, da bi razbremenili ceste v središču mesta.

Aprila 2019 nameravajo oblasti ukrepe še zaostriti in uvesti t. i. območje ultra nizkih emisij, s čimer bo promet motornih vozil v središču Londona še bolj omejen.

Khan je novo dajatev napovedal sredi februarja, kar je bilo dva dni za tem, ko je Evropska komisija pet držav članic, med njimi Veliko Britanijo, opozorila, naj zmanjšajo onesnaženje, ki ga povzročajo avtomobilski izpusti.

Po izračunih komisije so bile "stalno visoke" ravni dušikovega dioksida leta 2013 v Evropi vzrok za 70.000 prezgodnjih smrti.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OK & EN
Novice
Novice Ljubljana kot Los Angeles: ceste barvajo na belo 2

Včeraj položeni asfalt v središču Ljubljane so prebarvali na belo. V Los Angelesu tako znižujejo temperaturo zraka v mestu.

OK & EN
Elektrika
Elektrika Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu

Eden najbogatejših Norvežanov, sicer trgovec s terminskimi pogodbami na elektriko, se je tako močno zašpekuliral, da je zatresel...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj je star clio dražji kot skoraj nov zoe, a ne za tiste s 600 evri plače 3

Ministrstvo za infrastrukturo odgovarja na bojazni nekaterih energetikov, ki so prepričani, da energetski koncept onemogoča gradnjo...

OK & EN
Odpadki
Odpadki Vrsta neprijetnih in manj znanih resnic o recikliranju odpadkov 2

Kolikšen delež odpadkov je v resnici mogoče reciklirati, kam gredo odpadki po odvozu z dvorišč komunalnih družb, zakaj je bil sežig...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj ob toplotnih črpalkah dodatni viri ogrevanja niso potrebni

Pred časom je veljalo, da toplotna črpalka pri nižjih temperaturah ni zadoščala in je bilo treba imeti dodatno ogrevanje. Komu naj...

OK & EN
Zakaj ni fotovoltaik na strehah stanovanjskih blokov 9

Dejan Paravan iz GEN-I je razložil, kakšne so izkušnje dve leti po uvedbi uredbe o samooskrbi.

OK & EN
Elektrika
Elektrika Nemški pogled: Zakaj je zastal razvoj slovenskega trga elektrike in kaj to prinaša 2

Na energetskem trgu se dogaja revolucija, ki pa ji s takšnim regulatornim okvirom, kot je slovenski, ne moremo slediti, meni Karl Kraus,...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Varovalka iz Izlak, ki ščiti e-avto pred požarom, že v norveških avtobusih 1

V družbi ETI Elektroelement iz Izlak so med drugim razvili varovalko, ki prepreči požar v električnem vozilu.