(video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade (video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade Gospodarstvo čaka prehod iz fosilne v zeleno floto poslovnih vozil. Pošta Slovenije je med slovenskimi podjetji z največjim številom električnih vozil. Pri elektrifikaciji sodeluje tudi s podjetjem GEN-I. To pa ni edini primer takšnega sodelovanja.
Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Podjetja, od mikro do največjih, ustanove, samostojne podjetnike, društva in tudi fizične osebe vabimo k prijavi na razpis okoljskih nagrad Časnika Finance in Eko sklada.
ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov Uroš Salobir iz družbe ELES je predstavil koncept celostnega razvoja infrastrukture za množično polnjenje e-vozil. Imenovali so ga E8.
(video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč (video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč Prihajajo 350-kilovatne e-polnilnice, a je strah energetikov odveč. Številni bodo polnili avte tudi na železniških postajah. Kako so na omrežje priključili prvi shranjevalnik električne energije pri nas. Našteto in še marskija smo izvedeli na posvetu Časnika Finance o zeleni mobilnosti v slovenskih podjetjih.
Leben napovedal ukrepe za sanacijo požarišča v Zalogu Leben napovedal ukrepe za sanacijo požarišča v Zalogu Novi minister za okolje in prostor Jure Leben si je na svojem prvem terenskem obisku ogledal v lanskem požaru uničeno podružnico celjskega podjetja Ekosistemi v Zalogu pri Straži. Ker sanacija požarišča od konca preteklega leta stoji, območje zaloške podružnice pa je v zadnjem obdobju dobilo novega lastnika, je napovedal odločne ukrepe.

V Litiji 15. maja vse o hidroelektrarnah med Zalogom in Zagorjem

Čas branja: 1 min
07.05.2018  01:45
Na dogodku časnika Finance bomo 15. maja govorili tudi o pripravah na gradnjo srednjesavskih elektrarn na litijskem koncu.
V Litiji 15. maja vse o hidroelektrarnah med Zalogom in Zagorjem
Foto: Borut Hočevar

Na Savi med Zalogom in Zagorjem je bilo sprva predvidenih sedem hidroelektrarn. Njihovo dokončno število pa je odvisno od okoljskih in prostorskih dejavnikov in od drugih omejitev.

Kakšne so zdaj razmere? Lahko pričakujemo samo eno ali več elektrarn? Kako bo to območje vključeno v koncesijsko pogodbo o elektrarnah na srednji Savi? Kako je z umeščanjem v prostor?

Na našteta vprašanja in tudi na številna druga bosta na dogodku časnika Finance v litijski občinski stavbi odgovarjala državni sekretar v kabinetu predsednika vlade Anton Žunič in litijski župan Franci Rokavec.

Dogodek je brezplačen, pogovor o elektrarnah pa je le del njegove pestre vsebine. Damir Rutar, direktor družbe Herz, bo uvodoma predstavil, kaj prinaša štiri milijone evrov vredna Herzova naložba v Šmartnem pri Litiji.

izvozni svetovalec Miran Breznik iz Celovca, ki je pomagal številnim podjetnikom pri prvih korakih v Avstriji, bo razložil, kako lahko mala podjetja in obrtniki prodrejo na avstrijski trg.

Stečajni upravitelj Rudolf Hramec bo povedal, kako lahko mala podjetja in tudi fizične osebe nastopijo na stečajni dražbi kot kupci. Peter Merc, soustanovitelj družbe Lemur Legal, pa bo pojasnil, kaj lahko podjetniki pričakujejo od tehnologije verižnih blokov.

Med našimi sogovorniki bodo tudi lokalni podjetniki: direktor Mizarstva Kos Jože Kos, lastnik Kotlarstva Godec Marko Godec, direktor KGL Bojan Železnik in tudi lastnik Ekološke izletniške kmetije Pr’ Blaj Vinko Kokovica.

Dogodek bo v dvorani Občine Litija, začnemo ob 17.00, vstopnine ni, prosimo pa, da opravite spletno prijavo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OK & EN
Novice
Novice Ljubljana kot Los Angeles: ceste barvajo na belo 2

Včeraj položeni asfalt v središču Ljubljane so prebarvali na belo. V Los Angelesu tako znižujejo temperaturo zraka v mestu.

OK & EN
Elektrika
Elektrika Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu

Eden najbogatejših Norvežanov, sicer trgovec s terminskimi pogodbami na elektriko, se je tako močno zašpekuliral, da je zatresel...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj je star clio dražji kot skoraj nov zoe, a ne za tiste s 600 evri plače 3

Ministrstvo za infrastrukturo odgovarja na bojazni nekaterih energetikov, ki so prepričani, da energetski koncept onemogoča gradnjo...

OK & EN
Odpadki
Odpadki Vrsta neprijetnih in manj znanih resnic o recikliranju odpadkov 2

Kolikšen delež odpadkov je v resnici mogoče reciklirati, kam gredo odpadki po odvozu z dvorišč komunalnih družb, zakaj je bil sežig...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj ob toplotnih črpalkah dodatni viri ogrevanja niso potrebni

Pred časom je veljalo, da toplotna črpalka pri nižjih temperaturah ni zadoščala in je bilo treba imeti dodatno ogrevanje. Komu naj...

OK & EN
Zakaj ni fotovoltaik na strehah stanovanjskih blokov 9

Dejan Paravan iz GEN-I je razložil, kakšne so izkušnje dve leti po uvedbi uredbe o samooskrbi.

OK & EN
Novice
Novice Kdo so državni sekretarji na okolju in infrastrukturi

Na prvi seji vlade so imenovali državne sekretarje; na okoljsko ministrstvo prihaja arhitekt Aleš Prijon, na infrastrukturno pa Bojan...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Nemški pogled: Zakaj je zastal razvoj slovenskega trga elektrike in kaj to prinaša 2

Na energetskem trgu se dogaja revolucija, ki pa ji s takšnim regulatornim okvirom, kot je slovenski, ne moremo slediti, meni Karl Kraus,...