(video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade (video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade Gospodarstvo čaka prehod iz fosilne v zeleno floto poslovnih vozil. Pošta Slovenije je med slovenskimi podjetji z največjim številom električnih vozil. Pri elektrifikaciji sodeluje tudi s podjetjem GEN-I. To pa ni edini primer takšnega sodelovanja.
Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Podjetja, od mikro do največjih, ustanove, samostojne podjetnike, društva in tudi fizične osebe vabimo k prijavi na razpis okoljskih nagrad Časnika Finance in Eko sklada.
ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov Uroš Salobir iz družbe ELES je predstavil koncept celostnega razvoja infrastrukture za množično polnjenje e-vozil. Imenovali so ga E8.
Ena zares 'lovska': Zaradi vetrnic bo medved pritisnil na naselja Ena zares 'lovska': Zaradi vetrnic bo medved pritisnil na naselja Lovec iz Loškega Potoka je komentiral trditve okoljevarstvene organizacije Alpe Adria Green o nevarnosti, da bodo zaradi vetrnih elektrarn medvedje bolj pritisnili na naselja.
(video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč (video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč Prihajajo 350-kilovatne e-polnilnice, a je strah energetikov odveč. Številni bodo polnili avte tudi na železniških postajah. Kako so na omrežje priključili prvi shranjevalnik električne energije pri nas. Našteto in še marskija smo izvedeli na posvetu Časnika Finance o zeleni mobilnosti v slovenskih podjetjih.

S pametjo do boljšega rezultata

Čas branja: 1 min
13.06.2018  23:45
S pametjo do boljšega rezultata
Udeleženci projekta Smart_watch po delovnem srečanju v Lublinu
Foto: Društvo Jasa

Da je človeška logika najzanesljivejši kažipot – je treba vedno imeti v mislih. Tako kot dejstvo, da nekatere večne zakonitosti veljajo tudi na nastajajočih področjih človeškega delovanja. Tisti, ki so ob poznavanju duha časa opremljeni tudi z zdravo pametjo, so v izhodiščni prednosti pri vsakem početju.

Ob vstopu v Evropsko unijo se je zgodilo, da aktivnosti na nekem področju članica ne prilagodi novim okoliščinam. Tudi inovacijske podjetniške strategije članic, ki so sicer namenjene uporabnikom EU, so pogosto oblikovane po regionalni »logiki«. Zato je bil oblikovan projekt Smart_watch – financiran iz programa Interreg srednja Evropa – s ciljem urejanja stanja na tem področju (v konzorciju partnerjev iz Poljske, Avstrije, Češke, Madžarske, Slovenije, Nemčije in Italije sta tudi naša Društvo Jasa in TECES).

Treba je namreč ustvariti povezavo med regionalnimi inovacijskimi strategijami in končnimi uporabniki vseh članic EU. S tem bi se regionalne strategije bližale skupni smeri politike EU. Vzpostavljena bo enotna metodologija spremljanja inovacijskih strategij, ki omogoča primerjalno vrednotenje.

Pametna specializacija (upoštevanje posebnosti in primerjalnih prednosti določenega okolja) bo kakovostnejša, spremljanje tehnoloških usmeritev in stanja na področju pametnih specializacij bo učinkovitejše. Na boljšem bodo vsi – skupnost in članice.

S poudarkom na upoštevanju prednosti določenega okolja bo projekt gotovo opazno koristil Sloveniji. Slovenija je namreč primerjalno naravni biser in bo deležna dodatne okoljevarstvene pozornosti. Morda se zdi nekoliko zapleteno in abstraktno, pravzaprav pa gre za neštetokrat videno na civilizacijski stezi. Vloga logike na tej poti pa je zgovorna.

Več iz teme:  
OK & EN
Novice
Novice Ljubljana kot Los Angeles: ceste barvajo na belo 2

Včeraj položeni asfalt v središču Ljubljane so prebarvali na belo. V Los Angelesu tako znižujejo temperaturo zraka v mestu.

OK & EN
Elektrika
Elektrika Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu

Eden najbogatejših Norvežanov, sicer trgovec s terminskimi pogodbami na elektriko, se je tako močno zašpekuliral, da je zatresel...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj je star clio dražji kot skoraj nov zoe, a ne za tiste s 600 evri plače 3

Ministrstvo za infrastrukturo odgovarja na bojazni nekaterih energetikov, ki so prepričani, da energetski koncept onemogoča gradnjo...

OK & EN
Odpadki
Odpadki Vrsta neprijetnih in manj znanih resnic o recikliranju odpadkov 2

Kolikšen delež odpadkov je v resnici mogoče reciklirati, kam gredo odpadki po odvozu z dvorišč komunalnih družb, zakaj je bil sežig...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj ob toplotnih črpalkah dodatni viri ogrevanja niso potrebni

Pred časom je veljalo, da toplotna črpalka pri nižjih temperaturah ni zadoščala in je bilo treba imeti dodatno ogrevanje. Komu naj...

OK & EN
Zakaj ni fotovoltaik na strehah stanovanjskih blokov 9

Dejan Paravan iz GEN-I je razložil, kakšne so izkušnje dve leti po uvedbi uredbe o samooskrbi.

OK & EN
Novice
Novice Kdo so državni sekretarji na okolju in infrastrukturi

Na prvi seji vlade so imenovali državne sekretarje; na okoljsko ministrstvo prihaja arhitekt Aleš Prijon, na infrastrukturno pa Bojan...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Nemški pogled: Zakaj je zastal razvoj slovenskega trga elektrike in kaj to prinaša 2

Na energetskem trgu se dogaja revolucija, ki pa ji s takšnim regulatornim okvirom, kot je slovenski, ne moremo slediti, meni Karl Kraus,...