(video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade (video) Zamenjava dizlov z e-vozili po načelu avto za avto v podjetju odpade Gospodarstvo čaka prehod iz fosilne v zeleno floto poslovnih vozil. Pošta Slovenije je med slovenskimi podjetji z največjim številom električnih vozil. Pri elektrifikaciji sodeluje tudi s podjetjem GEN-I. To pa ni edini primer takšnega sodelovanja.
Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Sodelujte na razpisu okoljskih nagrad Financ Podjetja, od mikro do največjih, ustanove, samostojne podjetnike, društva in tudi fizične osebe vabimo k prijavi na razpis okoljskih nagrad Časnika Finance in Eko sklada.
ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov ELES predstavil koncept razvoja polnjenja e-avtov Uroš Salobir iz družbe ELES je predstavil koncept celostnega razvoja infrastrukture za množično polnjenje e-vozil. Imenovali so ga E8.
Ena zares 'lovska': Zaradi vetrnic bo medved pritisnil na naselja Ena zares 'lovska': Zaradi vetrnic bo medved pritisnil na naselja Lovec iz Loškega Potoka je komentiral trditve okoljevarstvene organizacije Alpe Adria Green o nevarnosti, da bodo zaradi vetrnih elektrarn medvedje bolj pritisnili na naselja.
(video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč (video) Zakaj je pri polnjenju e-avtov strah energetikov odveč Prihajajo 350-kilovatne e-polnilnice, a je strah energetikov odveč. Številni bodo polnili avte tudi na železniških postajah. Kako so na omrežje priključili prvi shranjevalnik električne energije pri nas. Našteto in še marskija smo izvedeli na posvetu Časnika Finance o zeleni mobilnosti v slovenskih podjetjih.

Bodoči minister Leben nima nič proti sežigalnicam

Čas branja: 1 min
05.09.2018  15:25
Odbor DZ za infrastrukturo, okolje in prostor je prekinil točko seje, v sklopu katere odloča o ustreznosti predstavitve kandidata Jureta Lebna za ministra za okolje in prostor. Leben je sicer obljubil sodelovanje z deležniki ter drugimi resorji. Prioritetno se namerava lotiti problema odpadne embalaže in sanacije degradiranih okolij.
avtor
Bodoči minister Leben nima nič proti sežigalnicam
Foto: Jure Makovec

"V popolnosti se zavedam, da je obseg dela na ministrstvu za okolje in prostor izjemno velik in izjemno zahteven," je v svoji predstavitvi poudaril Leben. Med drugim se je zavzel za "dvig odločevalskih in delovnih procesov" ter "vsebine dela" ministrstva. Obljubil je tudi intenzivno sodelovanje z drugimi resorji.

Na področju okolja je kot eno od prioritet izpostavil odpadno embalažo. Povedal je, da bo v zvezi z nakopičeno embalažo "verjetno potreben nek interventen ukrep". Sicer pa se je zavzel za vzpostavitev novega koncepta, ki bo določil jasno odgovornost vsakega deležnika v sistemu.

Glede morebitne sežigalnice je dejal, da "nima nič proti", a le pod določenimi pogoji - med drugim bi moral biti tak obrat neprofiten, ključen pa bo dialog. Zavzel se je tudi za boljše izkoriščanje obnovljivih virov energije, tudi postavitev vetrnic.

Izrekel se je za popolno ukinitev plastičnih vrečk, in sicer "čim prej", morda že do začetka prihodnjega leta. Obljubil je dvoletno programsko financiranje nevladnih organizacij in redna mesečna posvetovanja z njimi. Nevladnike bo ministrstvo v pripravo zakonodaje vključilo že v fazi priprave konceptov.

Ena od prioritet bo tudi sanacija degradiranih območij. Leben se namerava nemudoma lotiti problema Celjske kotline, pozornost bi rad dal zlasti šolam in vrtcem. Delovati želi po načelu onesnaževalec plača.

Reko Muro namerava namesto za hidroelektrarne izkoristiti za potrebe namakanja v kmetijstvu. Iz Jernejevega kanala pa želi zapuščena plovila dvigniti na državne stroške in nato znesek izterjati od zadnjih znanih lastnikov.

Na področju prostora je obljubil analizo učinkovitosti izvajanja trojčka gradbene zakonodaje. Na področju stanovanjske politike se je zavzel za plasiranje več stanovanj na trg, še posebej tistih za mlade in mlade družine, tudi v sodelovanju z Družbo za upravljanje terjatev bank.

Pod Lebnom se bodo na ministrstvu za okolje in prostor morali navaditi na projektni način dela, je še napovedal.

Zaradi številnih poslanskih vprašanj in časovne omejitve je odbor DZ sejo po treh urah razprave prekinil. Nadaljeval jo bo predvidoma ob petih popoldne.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OK & EN
Novice
Novice Ljubljana kot Los Angeles: ceste barvajo na belo 2

Včeraj položeni asfalt v središču Ljubljane so prebarvali na belo. V Los Angelesu tako znižujejo temperaturo zraka v mestu.

OK & EN
Elektrika
Elektrika Padli trgovec z elektriko – deset let po zlomu Lehmana še ena zgodba o bankrotu

Eden najbogatejših Norvežanov, sicer trgovec s terminskimi pogodbami na elektriko, se je tako močno zašpekuliral, da je zatresel...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj je star clio dražji kot skoraj nov zoe, a ne za tiste s 600 evri plače 3

Ministrstvo za infrastrukturo odgovarja na bojazni nekaterih energetikov, ki so prepričani, da energetski koncept onemogoča gradnjo...

OK & EN
Odpadki
Odpadki Vrsta neprijetnih in manj znanih resnic o recikliranju odpadkov 2

Kolikšen delež odpadkov je v resnici mogoče reciklirati, kam gredo odpadki po odvozu z dvorišč komunalnih družb, zakaj je bil sežig...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Zakaj ob toplotnih črpalkah dodatni viri ogrevanja niso potrebni

Pred časom je veljalo, da toplotna črpalka pri nižjih temperaturah ni zadoščala in je bilo treba imeti dodatno ogrevanje. Komu naj...

OK & EN
Zakaj ni fotovoltaik na strehah stanovanjskih blokov 9

Dejan Paravan iz GEN-I je razložil, kakšne so izkušnje dve leti po uvedbi uredbe o samooskrbi.

OK & EN
Novice
Novice Kdo so državni sekretarji na okolju in infrastrukturi

Na prvi seji vlade so imenovali državne sekretarje; na okoljsko ministrstvo prihaja arhitekt Aleš Prijon, na infrastrukturno pa Bojan...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Nemški pogled: Zakaj je zastal razvoj slovenskega trga elektrike in kaj to prinaša 2

Na energetskem trgu se dogaja revolucija, ki pa ji s takšnim regulatornim okvirom, kot je slovenski, ne moremo slediti, meni Karl Kraus,...