Okolje & energija

Testni projekt: vozila brez voznika med Šentiljem, Mariborom in Lendavo

Upravljavci avtocest Avstrije, Madžarske in Slovenije bodo v kratkem podpisali dogovor o sodelovanju pri čezmejnem testiranju električne, avtonomne in povezane mobilnosti. Za testiranje bodo vzpostavili meddržavni avtocestni koridor.

Dogodki O & E

FINANCE
Okolje & energija
Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Pozor, do 15. marca so odprte prijave za razpis za energetske nagrade 2024 3

Nagrade bomo delili na Dnevih energetikov, ki bodo letos 16. in 17. aprila v Portorožu; vabljeni k prijavam!

FINANCE
Okolje & energija
Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023
Okolje & energija
Okoljsko srečanje
Okolje & energijaNataša Koražija Spoznajte zmagovalce razpisa za okoljske nagrade 2023

Izbirali smo med 23 prijavljenimi, podelili smo 3 glavne nagrade in 6 priznanj v kategorijah: okolju prijazen izdelek, postopek in okolju prijazno podjetje.

FINANCE
Okolje & energija
To so letošnji kandidati za okoljske nagrade
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar To so letošnji kandidati za okoljske nagrade

V četrtek, 16. novembra, podeljujemo priznanja do okolja najbolj prijaznim podjetjem, izdelkom, storitvam in postopkom

Portal podpirata

 INEA

HSE

14.11.2018 21:15
Dopolnjeno: 15.11.2018 07:40
Čas branja: 1 min

Dars, avstrijski ASFiNAG in madžarski Magyar Közút bodo oblikovali avtocestni krožni koridor, ki bo opremljen za testiranje inteligentnih transportnih sistemov. Slovenski del koridorja bo potekal od meje z Avstrijo pri Šentilju do meje z Madžarsko pri Lendavi.

Vključene avtoceste bodo opremili s tehnologijo, s katero bodo med drugim vzpostavili tudi brezžično omrežje pete generacije oziroma 5G. Na podlagi takšnega omrežja bodo vzpostavili platformo za testiranje električnih, avtonomnih in povezanih vozil.

Inteligentni transportni sistemi

Organizatorji računajo na pridobitev evropskih sredstev. Dejavnost namreč sodi v okvir evropske platforme sodelujoči in inteligentnih transportnih sistemov oziroma C-ITS (Cooperative Intelligent Transport Systems).

Več o načrtovanem projektu treh držav boste izvedeli na konferenci Premikamo Slovenijo 2.0, v torek, 20. novembra, v Kongresnem centru Brdo. O prihodnosti mobilnosti bosta med drugim govorila Jost Bernasch iz avstrijskega kompetenčnega centra Alp.Lab in Daniel Avdagič, direktor slovenskega AV Living Lab in Johannes Lieberman, koordinator testnega projekta voženj z avtonomnimi minibusi na Dunaju.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
AGROBIZ
Turizem
Uspešno kampanjo Briška češnja v vsak dom bodo nadgradili
Agrobiznis
TurizemPetra Šubic Uspešno kampanjo Briška češnja v vsak dom bodo nadgradili 2

Z vseslovensko promocijsko kampanjo so briški sadjarji dvakrat več češenj prodali na domači kmetiji

FINANCE
Topjob
Iz turizma bežijo ključni kadri. Kako se bodo s težavo spopadli slovenski gostinci in hotelirji?
Topjob
TopjobTeja Grapulin Iz turizma bežijo ključni kadri. Kako se bodo s težavo spopadli slovenski gostinci in hotelirji? 5

Najprej odpuščanja, zdaj panogo zapuščajo tudi ključni kadri, zato se ob vnovičnem zagonu turizma napoveduje boj za kadre

Moje finance
Razno
23 krajev, po katerih se Slovencem toži, ko delajo v tujini
Moje finance
RaznoKsenija Sedej 23 krajev, po katerih se Slovencem toži, ko delajo v tujini

Slovenci, ki živijo in delajo v tujini, se ob bolj ali manj rednih obiskih dežele na sončni strani Alp zelo radi odpravijo tudi na izlete. Zato smo jih povprašali, kateri kotički so tisti, ki jih najpogosteje obiščejo, ko se vračajo v Slovenijo, in zakaj jih priporočajo za toplejše dni tudi nam.

FINANCE
Avto
Skrbno glajenje Škodinega zlatega družinskega medveda
Avto
AvtoUroš Božin Skrbno glajenje Škodinega zlatega družinskega medveda 2

Škodinega aljaškega medveda, za katerim so Slovenci pred leti ponoreli in ga razgrabili, še preden so ga videli, so skrbno osvežili. Čeprav je dobil že električnega brata enyaka, v Škodi prav s kodiaqom plačujejo račune elektrifikacije

FINANCE
Zakaj nujno potrebujemo več dolgčasa
Finance
Jernej Šmajdek Zakaj nujno potrebujemo več dolgčasa 1

Ali si Slovenija za nadaljnji razvoj lahko privošči, da se ji ves čas dogaja?

IZVOZNIKI
Novice
Kako lažje in uspešneje osvojiti avstrijski trg
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković Kako lažje in uspešneje osvojiti avstrijski trg

Med glavnimi koraki za uspešnejšo pot je dobra priprava