Okolje & energija

»Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Dogodki O & E

FINANCE
Okolje & energija
Dnevi energetikov 2024: to so zmagovalci letošnjega izbora za energetske nagrade Financ
Okolje & energija
Energetske nagrade
Okolje & energijaNataša Koražija Dnevi energetikov 2024: to so zmagovalci letošnjega izbora za energetske nagrade Financ 1

Nagrade in priznanja so dobili Energetika Maribor, IJS, HESS, Občina Kočevje, GLS Slovenija, SNEP GreenTwin, Enertec, Zeleni Hrastnik

FINANCE
Okolje & energija
Tako so sestavili finančno konstrukcijo za prvo zadružno sončno elektrarno
Okolje & energija
Energetske nagrade Financ
Okolje & energijaNataša Koražija Tako so sestavili finančno konstrukcijo za prvo zadružno sončno elektrarno 2

Za pionirski projekt skupnostne samooskrbe so ustanovili energetsko zadrugo, solastniki elektrarne so hkrati odjemalci, ki so si stroške energije znižali za 30 odstotkov

FINANCE
Okolje & energija
Enertec je razvil simulator za določanje idealne velikosti sončne elektrarne in baterije
Okolje & energija
Energetske nagrade Financ
Okolje & energijaNataša Koražija Enertec je razvil simulator za določanje idealne velikosti sončne elektrarne in baterije 3

Vas mučijo nove omrežnine in razmišljate o novi sončni elektrarni z baterijami? Enertecovo orodje omogoča izračun optimalne kombinacije z naprednimi algoritmi

Portal podpirajo

 INEA

HSE
 

Eles

Avtor
16.04.2019 10:00
Čas branja: 1 min

»Hitre polnilnice električnih avtov imajo več težav,« je na omizju o energetskih možnostih v slovenskih blokih povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta.

»Prva je, da potrebujejo zelo močan priključek, kakršnega ni mogoče dobiti na vsaki lokaciji, poleg tega taka polnilnica stane zelo veliko, cena polnjenja pa je zato visoka,« je pojasnil.

Bunta je navedel primer 26 hitrih polnilnic SODO na avtocestnem križu: »Povprečna cena ene polnilnice je 75 tisoč evrov. Leta 2017 je bil 501 registriran električni avto, na polnilnicah SODO pa je bilo 0,9 polnjenj na dan. Letos je 2.150 registriranih električnih avtov, polnjenj pa je 1,1 na dan. Število avtov je torej zraslo za približno štirikrat, število polnjenj pa samo za 20 odstotkov. Zasedenost polnilnice SODO je 12 minut na dan. Tranzitnih potnikov je veliko manj kot lokalnih. Počasne polnilnice bodo rešile 95 odstotkov težav. Hitre in drage polnilnice so za rezervo in za dober občutek. Uporabljajo se zelo malo in ta trenutek ni nobene ekonomske logike za njihovo uporabo. Hitre polnilnice ne bodo toliko vplivale na razvoj elektromobilnosti, kot se misli danes.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
PMM
To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna 9

Na polnilnici za električne avtomobile v mariborski industrijski coni Studenci vam lahko za polnjenje plačajo. Ja, prav ste prebrali. Cena za kilovatno uro je lahko minus pet centov. Kako je to mogoče?

FINANCE
PMM
V Petrolu so postavili svojo prvo ultrahitro e-polnilnico
FINANCE
PMM
Ko imate električni avto, je pomembno, kje, kako in za koliko ga boste polnili
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Ko imate električni avto, je pomembno, kje, kako in za koliko ga boste polnili 9

Porsche Slovenija sočasno s širjenjem ponudbe električnih avtov razvija tudi rešitve polnjenja za posameznike v hišah in strnjenih naseljih ter podjetja.

FINANCE
Slovenija
Kakšen potencial ima vodik, da postane trajnostno gorivo prihodnosti
OGLAS
Slovenija
SlovenijaFinance PR Kakšen potencial ima vodik, da postane trajnostno gorivo prihodnosti (OGLAS)

Osemnajst podjetij, občin in organizacij je podpisalo konzorcijsko pogodbo za vzpostavitev ekosistema vodika iz nizkoogljičnih virov, koordinacijo konzorcija je prevzel ELES.

FINANCE
PMM
Evropa do leta 2024 potrebuje milijon polnilnic za električne avtomobile
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Evropa do leta 2024 potrebuje milijon polnilnic za električne avtomobile 25

Evropska komisija mora hitro sprejeti cilje in zaveze pri gradnji polnilnic, subvencijah in plačilih polnjenja

FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje
OGLAS
Finance
Finance PR Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje (OGLAS)

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo