»Hitre polnilnice električnih avtov imajo več težav,« je na omizju o energetskih možnostih v slovenskih blokih povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta.
»Prva je, da potrebujejo zelo močan priključek, kakršnega ni mogoče dobiti na vsaki lokaciji, poleg tega taka polnilnica stane zelo veliko, cena polnjenja pa je zato visoka,« je pojasnil.
Bunta je navedel primer 26 hitrih polnilnic SODO na avtocestnem križu: »Povprečna cena ene polnilnice je 75 tisoč evrov. Leta 2017 je bil 501 registriran električni avto, na polnilnicah SODO pa je bilo 0,9 polnjenj na dan. Letos je 2.150 registriranih električnih avtov, polnjenj pa je 1,1 na dan. Število avtov je torej zraslo za približno štirikrat, število polnjenj pa samo za 20 odstotkov. Zasedenost polnilnice SODO je 12 minut na dan. Tranzitnih potnikov je veliko manj kot lokalnih. Počasne polnilnice bodo rešile 95 odstotkov težav. Hitre in drage polnilnice so za rezervo in za dober občutek. Uporabljajo se zelo malo in ta trenutek ni nobene ekonomske logike za njihovo uporabo. Hitre polnilnice ne bodo toliko vplivale na razvoj elektromobilnosti, kot se misli danes.«