Kranjska polnilnica napolni na primer Hyundaijevo Kono z baterijo zmogljivosti 64 kilovatnih ur od popolne izpraznjenosti do 80 odstotkov v 45 minutah. Za primerjavo: na trenutnih DC polnilnicah v Sloveniji traja tako polnjenje več kot uro.
To je trenutno najhitrejše polnjenje v Sloveniji in tudi v regiji na polnilnici, ki je javna oziroma odprta za vsa vozila in je rezultat domačega znanja. V Sloveniji in okoliških državah namreč ni proizvajalca hitrih polnilnic, vse postavljene so uvožene, pojasnjujejo v Impleri.
V Impleri so prodali oziroma je v postopku postavitve preko dvesto njihovih polnilnic, načrtujejo pa jih še precej več, predvsem v tujini.
Postavljajo jih tudi v Sloveniji. »Uporabniki bodo želeli imeti polnilnico na vsakem parkirišču, pri trgovinah, restavracijah in v naseljih, da bo lahko priključen vsak električni avto,« je povedal direktor Implere Teo Bunta.
»Jutri bo to pomenilo pasivno stabilizacijo elektroenergetskega omrežja. Tehnološko je to mogoče že danes, vendar še ni dovolj vozil, da bi lahko pomembneje vplivali na omrežje. Ko bo vozil na polnilnicah deset tisoč ali celo sto tisoč, bo potencial ogromen,« je še dodal Bunta.