Vsebina Invidinih zabavnih animiranih filmov je prilagojena tako, da dobijo izkušnjo vsi družinski člani. Samo tako se lahko spremeni vedenje, so zapisali v Invidi.
Za promocijo sprememb pri ravnanju z okoljem
Animacije so na voljo tudi na zmogljivi digitalni platformi, kjer so omogočili dvosmerno komunikacijo, sodelovanje, izobraževanje in administracijo. Organizacijam, v katerih želijo dejavno promovirati spremembe pri ravnanju z okoljem, ponujajo paket filmov. Ta vsebuje »kakovostno vsebino in napredno digitalno okolje za upravljanje moderne in koristne digitalne izkušnje«.
Izdelek sestavljata dve komponenti. Prva je »kakovostna in vsebinsko bogata animirana risanka«, druga pa digitalno orodje platforme MiTeam, ki omogoča kakovostno predvajanje videovsebine kjerkoli in kadarkoli na vseh mobilnih napravah. Paket obsega tudi napredna orodja za sodelovanje, izobraževanje in administracijo digitalne uporabniške izkušnje. Obe komponenti sta na trgu in pripravljeni na nadgradnjo za potrebe kupca.
Poučna in zabavna izkušnja za vso družino
V prijavi na okoljski razpis so povzeli glavne prednosti, kot so zapisali, digitalnega komunalka:
● vsebina je prilagojena za zabavno in poučno izkušnjo za vso družino,
● dostopnost na vsaki napravi, povezani na internet, in
● zelo zmogljivo digitalno orodje, ki omogoča »nadgradnjo uporabniške izkušnje družine v sodelovanje skupnosti, dvosmerno komunikacijo z organizacijo pobudnico, igrifikacijo, pripravo skupnostnih okoljskih projektov in mnogo več«.
Del družbenega življenja, ki potrebuje napredek
Digitalni komunalko nagovori, kot so zapisali v Invidi: »Nekatera področja našega družbenega življenja, ki nujno potrebujejo napredek, na primer prilagoditev vedenja na okoljsko trajnost, razkroj družine kot osnovne družbene celice, slabo sodelovanje med deležniki na vseh ravneh.« Dodali so, da komunalko »nagovori našteta področja na moderen, dostopen, trajnosten in tudi zabaven način«.
»Enotna izkušnja za vso družino, ki jo ponuja animirana serija, vse člane nauči pravilnega ravnanja z odpadki in jih na najlepši možen način - skozi zgled otrokom - 'prisili', da spremenijo vedenje.«
»Skupen projekt za nekaj dobrega družino poveže,« so še zapisali v podjetju Invida v prijavi na okoljski razpis Financ in Eko sklada.