Autocommerce bo v Ljubljani obnavljal baterije za vsa vozila. V novem kompetenčnem centru bodo obnavljali in vzdrževali litij-ionske baterije za osebna in gospodarska električna vozila različnih znamk. Doslej so jih serviserji morali pošiljati na pregled, obnovo in popravilo v tovarno.
Subvencije za e-kolesa: za katera boste dobili denar in kako se tega lotevajo drugje. Subvencije za nakup električnih koles za fizične osebe bodo razpisane predvidoma 3. junija letos. Borzen bo razpisal štiri milijone evrov, ki bodo na voljo do porabe sredstev oziroma do sredine leta 2026. Torej dve leti, če denar ne bo pošel prej.
Občina Medvode uvaja sistem izposoje e-koles, združljiv z ljubljanskim, in avtobus, ki brezplačno vozi na Katarino. Kolesa so del sistema Nomago Bikes, izposoja pa je možna tudi s kartico urbana. Avtobus bo na Katarino brezplačno vozil ob koncu tedna.
V 23. delu bloga pišem o zimi z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? Z domačim električnim avtom smo 8.684 kilometrov prevozili v zimskem času, zato je bila poraba večja od povprečne, natanko 17,9 kilovatne ure v primerjavi s 15,4 kilovatne ure na sto kilometrov, kakor za povprečje obljublja tovarna.
V pismu najdete še veliko drugih zanimivih novic na temo pametna mesta in mobilnost.
Želim vam prijeten začetek tedna,
Miloš Milač, uredniški vodja področja mobilnosti
|